söndag, 4 maj, 2008


Vill väcka lite idéer om hur man kan avskilja med fräcka dekorplåtar som vägg. Här har man valt glas, men det finns helt fantastiska dekorplåtar i olika metallar. Hos hofv2 metalldesign kommer du att få möjlighet att välja till ditt hem…det du trodde var omöjligt

Sommarmöbler i annan form är vad jag önskar mig. Jag är sååå trött på alla dessa likriktade sommarmöbler. När det kommer något snyggt skall det tjatas ut, jag vill bli överraskad se något nytt och spännande.

I kontrast till alla våra kataloger om sommarmöbler i kubism, vill jag vissa upp en ljuvlig liten pjäs i grönt. Inget man ligger och slumrar i precis, men helt ljuvligt att vila ögat på.

Varför inte ett härligt springvatten (vattenfontän) i turkos….

För att göra saker och ting lite roligare och intressantare i våra stadsmiljöer skulle jag vilja ha en sådan här space pavillion i Malmö, kanske vid ett busstopp, belyst i olika färger i natten mörker.